2012. szeptember 4., kedd

Egy kis beszámoló!

Hát ez is elérkezett az én életemben!

Tatabányán voltunk Bányász fesztiválon egy kis kézműves vásárban. Az igazság az, hogy ez volt életem első vására. Nem mondom, hogy "mint a mesében!" , de ezt is ki kellet próbálni. Érdekessége a dolognak, hogy ez egy kézműves vásár lett volna, ha van elég kézműves. Itt igazából a Török a Kínai és a bóvli játékok tömkelege volt jelen, míg igazi kézműves kb. 9 standon volt. Kicsit el is szomorodtam, de nem adom fel. A hangulat nagyon jó volt és hihetetlen kedves embereket ismertem meg. Volt aki csak azért jött el, mert reggel közzé tettük a Facebook-on , hogy hol is vagyunk. Hisz amit még tudni kell az az, hogy Hajnival az egyedi nyakörveket készítő barátnőmmel voltunk egy standon. Jó, hogy így együtt voltunk az első bevetésen. Hihetetlen ez a vásári érzés. Itt minden vásározó összetart és segít ott ahol tud. Kiráz a hideg még most is ahogy rájuk gondolok. Persze ez jó értelemben. Furi ahogy ezek az emberek már ezt csinálják 15-25 éve és nem unják. Itt találkoznak a vevőkkel személyesen és nem egy üzletben. Vándorolnak az Országban és mindenhol tanulnak, látnak valami újat ami inspirálja őket. Tetszik ez az élet! Hát egy egyéniséget ismerhettem meg Gabi Pipi tér póló készítő személyében.  Éva meseszép tűz zománc ékszereiben gyönyöködhettem. És a végén, de nem utolsó sorban Németh Orsi ékszereiből is jutott nekem.  Hát Ők voltak kik a szívembe lopták magukat így 2 nap alatt. Hihetetlen, de igaz. Itt bizony összetartás van. És nem akármilyen! 







És akkor a standunk Hajnival. Kalocsai pénztárca a Kalocsai nyakörv mellett :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése