2012. május 31., csütörtök

Hát ezzel a kis kézi táskával megjártam a hadak útját! Megcsináltam a prototípust és azt hittem milyen szuper vagyok nem is hibáztam. Na aztán mikor jött a keretbe rakás, döbbentem rá, ezt biza elrontottam! Ez van ha az ember gyereke beteg és figyelni kell sok-sok mindenre. Legyen ebéd meg sok sok játék és csak a kis manó legyen a figyelem középpontjába. Nem egyszerű az élet így, hogy még itthon van. De persze ezt is ki kell használni, hisz ezek az idők nem jönnek vissza többé. Kettőt pislantunk és itt az iskola. Ez nem vicc! Akinek van már gyermeke az tudja ez a picurka időszak olyan hamar elszáll.

A táskáról röviden: 15cm-es csattal rendelkezik és nincs benne  zseb. Magassága 25cm csattal együtt, anélkül 18cm és a szélessége 21cm.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése