2012. május 10., csütörtök

Hát van némi lemaradásom nem tagadom! Mostanság új fejezet kezdődik az Én kis életemben és valahogy összejöttek a dolgok. Nem tagadom kicsit elhanyagoltam a blogot és ami készült nem volt idő lefotózni. Ahogy kész lett ment is a gazdájához. Most végre van egy kis időm ide is koncentrálni és megpróbálom minél több kész termékemet megmutatni nektek. 

Ezt a kis tárcát egy nagyon kedves "fitti" nagymama kérte aki nagyon kedves a szívemnek.  A szülinapjára kérte. Nem mondom mennyi, de remélem Én is ilyen leszek ebben a korban. 

Boldog szülinapot Margitka!




És ezt a kis kék csodát pedig már végre ide is feltölthettem, hisz nekem is ilyen van kicsit másképp! Valahogy ha az embernek fiai vannak kicsit bekékül! Vagy csak Én? Nem tudom, de az biztos, hogy régen hidegrázásom volt a kék színtől. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése